loading...
lovelorn
Arash بازدید : 2753 یکشنبه 09 آبان 1389 نظرات (40)

چیه چیزی شده چرا ساکتی؟

دوست داری من نباشم تا کنارت باشه کی

شنیدم از من دلسرد شدی به تازگی

شادیاتو تقسیم میکنی با یکی

دیگه که دوسش داریو تو روش حساسی

روش داری عقاید شیک و وسواسی

اینقده اونو میخوای که اگه با اون بودیو

منو اتفاقی جایی دیدی نشناسی

۲aFM 2aFM 2aFM

گفتم غرورمم زیر پاهات بزارلح بشه

رفتی نزاشتی حتی دوستیمون به سال بکشه

تو عین نداریا واسه تو هر کاری کردمو

بی معرفت نیومد یه بار به چشت

هر چی راجع بهت فکر میکردم شد نقش بر آب

آواره آمارت بدجورهمجا پخش الان

کاری کردی که حتی زندگی سخت شه برام

بگو ببینم کی تو زندگیت پر نقشه الان؟

اونم مثل منه و تعصب داره رو تو؟

دوست داره همه جوره حفظ کنه آبروتو؟

مثل من حاظره با دنیام عوض نکنه

حتی یه دونه از اون تاره موتو؟

یا که بر عکس نسبت به تو بی ارزشه؟

بگو چی کم گذاشتم واست این رسمشه؟

که جواب خوبیمو بدی با بدیات؟

مگه نمیگفتی فرق کردی با قدیمات

خاطراتو فراموش میکنم موبه موشو

برو با هرکی که دلت میخواد روبرو شو

بدون دیگه واسه من مرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم

یه دونه موشو

خاطراتو فراموش میکنم موبه موشو

برو با هرکی که دلت میخواد روبرو شو

بدون دیگه واسه من مرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم

یه دونه موشو

چه خوش خیالم به فکر اینکه دوباره تو

بهم زنگ میزنی شبا تا صبح بیدارم

عیب نداره تو این شبا که واسه ما سخته خواب

تو با خیال راحتت بگیر تخت بخواب

نگران منم نباشو آروم یواش

چشماتو ببند بودن از ما داغون تراش

که حالا همه چیزو سپردم به دست فراموشی

خوب میدونم که حالا با کسه دیگه هم آغوشی

اینارو میبینمو میسازم بازم با غمتو

اینو بدون یه روزی میگیره آآآآآآآهم دامنتو

آخه تا من یادمه تو با راحتی!!!!

منو تنها گذاشتی تو اوج ناراحتی

کاری کردی که به یه فکر خراب رسیدم

فکر کثیفمو حتی تا خلاف کشیدم

وقتی میدیدم نیستی اما یادت اینجاست

وقتی نمیشد منو تو باهم ما بشیم باز!!!

خاطراتو فراموش میکنم موبه موشو

برو با هرکی که دلت میخواد روبرو شو

بدون دیگه واسه من مرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم

یه دونه موشو

خاطراتو فراموش میکنم موبه موشو

برو با هرکی که دلت میخواد روبرو شو

بدون دیگه واسه من مرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم

یه دونه موشو

هنوزم بوی عطرت چنتا دونه ی مشکی

از اون موی لختت روی تخته

تختی که همیشه میشدی رووش تو بغلم ولو

تو که رفتی نمیشکوندی اقلا دلو

با زخم زبونت.رسم زمونه اینه رابطه هایی که

به هم وصله نمونه خیله خوب دیگه همچی

بسته تمومه هر چی خدا بخواد همچی دست همونه

ولی بدون تو هم یکم نه. آخرشی

منه ساده رو بگو ساختم با همه چیت

نمیخوام سر صحبت الکی هی بی مورد واشه

اصلا تو خوبی هرچی تو میگی باشه

دیگه اسم تو تو زندگیم باشه نحسه

هر بلایی هم سر من آوردی ناز شصتت

بهتره اصلا نمونیم با هم ما یه لحظه

امیدوارم دل تو هم از من باشه خسته

خاطراتو فراموش میکنم موبه موشو

برو با هرکی که دلت میخواد روبرو شو

بدون دیگه واسه من مرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم

یه دونه موشو…

۲aFM

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناز گل در تاریخ 1392/10/03 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکhttp://www.lovelorn.rozblog.com/images/smilies/smile%20(12).gif عالییییییییییییییییییییییییی

این نظر توسط باران در تاریخ 1391/07/20 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

واقعاقشنگ بود مر300000000000000شکلکشکلک

این نظر توسط ۩۩۞۩ difoone ۩۞۩ در تاریخ 1348/10/11 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

دوست داشتنـــــــی که هر جای میری و ادما دنبال توان

می خوام به کسی محل ندی و بیای ، فقط بشی تو مال خودم
[گل]

بلای من ای بلای من مختو زدمو برای من


[خجالت][زبان][قلب]

اوه اوه وبت چه خوشمل شده




[خونسرد][گل]


اپيدمممممممممممم زودي بيا تشنه مـــــرامتم

۩۩۞۩ difoone ۩۞۩




[شیطونک]

این نظر توسط روژان در تاریخ 1348/10/11 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

_______★★★★★_______★★★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★★★____
___★★★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__ ★★★من اپم عسيسم بدو بيا★★★★★★____
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
____★★★★★★يادت نره ★★★★★★____
_____★★★★★★منتظرم★★★★★★____
______★★★★★★★★★★★★★★___
________★★★★★★★★★★★___
__________★★★★★★★★★_____
___________★★★★★★★ ______
___________★★★★★★ ______
____________★★★★_______
____________★★★______
___________★★______
___________★_____

این نظر توسط هستی در تاریخ 1348/10/11 و 0:23 دقیقه ارسال شده است


______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%__خوبي____%%%
_______%%_____________%%%
______%%______آپم عزیز_____%%
_____%%______زودباش بیا_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%


این نظر توسط TiTishm@m@ni در تاریخ 1348/10/11 و 6:59 دقیقه ارسال شده است

سلام
عيدتون مبارك
شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1348/10/11 و 5:12 دقیقه ارسال شده است

بدو بدو بدو که افیدمشکلک

این نظر توسط الهام در تاریخ 1348/10/11 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

سلام آرش جونم خوفی داداشی؟؟؟؟؟
بابا کجایی سراغ نمیگیری.....!
بیمعرفتتتتتتتتتت!
حالا کلک چیکار میکنی؟
به هر حال من آپیدم دوس داشتی بیاشکلک

این نظر توسط elham در تاریخ 1348/10/11 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

shalam ashisham

merC sar zadi

sorry k dir omadam

kiss

این نظر توسط روژان در تاریخ 1348/10/11 و 7:02 دقیقه ارسال شده است

ღ♥ღ
ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
ღ♥ღ
ღ♥ღ ღ♥ღ
ღ♥ღ
ღ♥ღ ღ♥ღ ღ♥ღ
ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
ღ♥ღ
@@..@@ ღ♥ღ
@@..@@ ღ♥ღ
@@ ღ♥ღ
@@ ღ♥ღ
ღآپم         


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی دوستای گلم... امیدوارم از مطالبی که میزارم خوشتون بیاد. شما میتونین با نظرات خوبتون باعث دلگرمی من بشید تا مطالب بهتری بزارم پس لطفا بدون نظر نرییییییییییییییییییییییید!!!!!!!! راستی هرکی خواس تبادل لینک کنه بیاد توی نظرات بهم بگه... ممنون که بهم سر زدید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • بی همتا
  • tiny girl
  • Any thing
  • dokhtari az jense shab
  • me&you
  • گاهی فراموش میکنم باید فراموشت کنم (rexina)
  • شادی جون
  • تنها
  • باران اشک
  • سلام غریبه
  • Kiss me
  • دروغ گفتی به چه قیمتی؟؟؟
  • نگاه خاموش
  • i technology
  • کلوپ دانلود
  • پسران بد و دختران خوب
  • تقدیم به بهترینم
  • یه عشق واقعی
  • everything envaded
  • شب های مهتابی
  • بیماری های قلبی
  • نگار خانووم
  • پارک حصیری
  • ایران باستان
  • pesarake-khaste
  • یکی شبیه من
  • مریم پاییزی
  • رها تر از رها
  • آسمان ابری2
  • آسمان ابری1
  • گفت و گوهای تنهایی
  • سکوت غم
  • lovely
  • دوست توهمی
  • الناز
  • تفریحی
  • Alone girl
  • عاشق 17 ساله
  • به سوی ساحلی دیگر
  • رویای خیس
  • online
  • درد را از هر سو نوشتم...درد بود
  • اییییییی،با ایران خود چه کرده ایم؟
  • از همه در بیا...بیا ببر
  • اینجا اول راهه...راهه عاشقی
  • دلتنگ
  • سکوت تنهایی
  • تنها عاشق دیوونه
  • من+تنهایی
  • irweb.tk
  • عشق و جنون
  • تنها و دل شكسته
  • خاطرات آلبالو خانومي
  • N&Pنوشي و پري
  • وقت بیکاری ...
  • عشق یعنی..........
  • ورودافراد خوشحال ممنوع
  • چهلمین غروب پاییزی
  • حرف عشق
  • عشق ما
  • عشق در کنار تو
  • love
  • در سایه سار تنهایی
  • www.lovelyelham.loxblog.com
  • new music.........
  • شمیم عشق
  • ::عشق یعنی یک بیابان فاصله::
  • قلب شکسته (وب جدید خودم)
  • پخش موزیک آنلاین
  • مجله اینترنتی دخترونه و پسرونه
  • بانک عکس ایرانیان
  • تقویم عشق
  • بی پایان
  • دانشجویان مدیریت پیام نور 88
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 598
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 3,775
  • بازدید کلی : 115,141
  • کدهای اختصاصی
    اگه کسی دوست داره با من تبادل لینک کنه میتونه از طریق نظرات و یا آدرس ایمیلم بهم بگه اینم ایمیلم:lovelorn8900@yahoo.com